It's alive, tro't eller ej.


Ontomtiddåligtväderingenblogglustsnöstormgräddgasquandeguitarherotentaplugglågkonjunktur.

Och det är allt jag har att säga om den saken.



Uppdatering sedan sist:

Gräddgasquen. Min bordskavaljer lyckades, inom två minuter att han presenterat sig, att på allvar nämna White Room (som ett i hans tycke lämpligt ställe att fortsätta efterfesten på, då a) de har öppet till 5 på morgonen och b) han naturligtvis var VIP). Inom 10 minuter hade han uttryckt kravet att i framtiden ha en barnflicka för att ta hand om sina barn. Skit i talarna och musiken, jag hade underhållning direkt vid bordet! Att han därtill var stockholmare och hade ett von i namnet var faktiskt övertydligt stereotypt.

Guitar Hero III. Jag är numera fullkomligt övertygad om något jag länge anat - inuti mig bor en riktig rockstjärna. Vem vill bli min vän? :eg:

Julklappar
. Ett par klappar till så är det klappat och klart! Höhö. Inte ens 1:a december, erkänn att ni fick lite ångest nu. På grund av den sekretess som råder fram till 24/12 kan jag inte berätta, men jag har ordnat vad som kan vara den bästa julklappen någonsin till en viss person. I kid you not -- den är så genialisk att den förtjänar att avporträtteras bredvid uppslagsordet "genialisk" i ordböckerna.

Skola. Ni fick lov att fråga, va? Tenta nästa tisdag, så naturligtvis är det kaos.

Köttbullar. Vissa studenter lever på nudlar och pasta, jag har morsan Scan att tacka för mitt liv. Vid det här laget skulle jag tippa att åtminstone 40% av min kropp kan spåra sitt ursprung till köttbullar.

Lovar att försöka vara lite mer bloggningsvänlig framöver. Och svara på era kommentarer! Det är helgens projekt. Det, aktivitetsbaserade kalkyler och bemästrandet av en första Guitar Hero-låt på "Hard"-nivån.

Kommentarer
Postat av: Jon

Ja lite ångest fick jag nog allt.



Men jag försöker hålla på min antikonsumtionsideologi. Lika svårt varje jul. Jag ska bo i en grotta och bara umgås med nån liten igelkott. På denn nivån känner jag att det funkar bra.



Ja så får det bli. Skickar ett 'trevligt-att-ha-känt-er-alla'-kort, och sen drar jag min kos till skogen.



Kramar!

2008-11-29 @ 20:44:01
URL: http://thym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0