Dö redovisning. Dö grannen.


Om någon sitter och trycker på ett "get out of Redovisning och Analys-kursen free"-card är det dags att ge sig till känna (vad fasen heter förresten det Monopolkortet på svenska?). Förhandlingsläget är gott, så att säga. Hela dagen har jag suttit och pillrat med siffror i olika T-konton och för varje otäck liten kreditering och debitering har jag växt i min övertygelse att revisorsyrket inte är min kopp te, faktiskt inte ens en dryck jag skulle kunna tänka mig att smutta på om jag så fick ekonomisk ersättning och mittuppslaget i Veckans Affärer.

För att ytterligare strö lite guldglittrande lyckoskimmer över livet har Britney-grannen vaknat igen (del I och del II här) och vill försäkra sig om att alla i huset vet om det. En Do somethin' till och jag nappar på uppmaningen. Britney herself må kunna återhämta sig från det mesta, men jag kan tänka mig en handfull saker att visa min granne som man inte kan göra comeback från.

Kommentarer
Postat av: J

Ooh vilket briljant inlägg, snyggt anna =)

2008-12-08 @ 22:01:26
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: shine

"gå ut ur fängelset"-kortet???



:P

2008-12-09 @ 16:06:10
URL: http://thwart.blogg.se/
Postat av: Jon

Du menar såklart "Hamngatan"...? Ær det inte dær man sæljer sex?

Låt oss låna ut våra kroppar i utbyte mot en førsørjning utan oændliga, krypterade raddor!



***



Och angående lil' miz go-pop'n-widdah-nazteh-muzecc: jag kan skicka korvmaffian på henne, bara sæg det magiska ordet ^^





Frænt skrivet inlægg frøken!

2008-12-09 @ 18:25:10
URL: http://thym.blogg.se/
Postat av: Ine

HEJ!



Ååh, ja, vi skall absolut ses! Det har jag tänkt på, och hoppas du kan när du kommer hem från Uppsala. Nån liten minut sådär (om inte till och med ett par!) Du kan väl höra av dig då du entrar bynn.



Så länge önskar jag dig lycka till med studierna, som jag har förstått att du motiverat ägnar dig åt såhär i juletider...



Kram!

2008-12-09 @ 21:32:20
URL: http://inemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0