How Anna got her blogg-groove back.


De senaste dagarna har jag kommit på mig själv med att ha varit på blogghumör igen. Små händelser i verkligheten som hjärnan nästan i smyg börjar överdriva översätta till bloggtextform. Det kliar lite i fingrarna att få fräscha upp bloggdesignen (det där i presentationen till höger om att jag är 22 har varit ljug i snart ett halvår nu) och kliva tillbaka ner på planen. Ni vet inte om det, men här bakom kulisserna lurar flera färska, halvfärdiga utkast till blogginlägg som är sååå nära att se andra sidan av "Spara & publicera"-knappen.

Vi kanske behövde en liten paus, bloggen och jag? Vara ifrån varandra för att hitta tillbaka till varandra och inse att vi egentligen hör ihop.

Eller. Så har jag the mother of all tentor i företagsekonomi i morgon och inga fler garderober att rensa, kylskåp att frosta av, fönster att torka, underkläder att färgkoordinera, prickar på tapeten att räkna eller sjuka människor att vistas i närheten av med hopp om att smittas av något otäckt.

Jag vet faktiskt inte själv, så det här är precis lika spännande för mig som för er.

Huka dig, bloggen, för nu laddar jag om!
Bildkälla


Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag har drömt om din blogg någon gång .. att den hade uppdaterats när den var som mest död. Men nu se.. nu se.

2010-11-14 @ 16:10:02
URL: http://solbarn.blogg.se/
Postat av: J

Gott! Willkommen

2010-11-20 @ 19:32:11
URL: http://grenfeldt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0