Måndag 26:e oktober 2009:


Nu har jag letat i en halvtimme efter USB-sladden till mobilen och jag fattar inte hur många gömställen det kan finnas på 45 kvm, men tydligen åtminstone ett mer än de jag hittat. Efter uppstigning klockan fem i morse för att passa tåg och seminarier och andra löjligheter, hade min hjärna egentligen inte kapacitet att formulera ett blogginlägg idag. Dagar som idag ligger målsättningen på nivån 'gå och andas samtidigt', så det var ett rent misstag att jag råkade ta en bild som blev ett blogginlägg ändå, ett roligt blogginlägg om jag får säga det själv, och ska det sägas får jag säga det själv för ni kommer inte kunna säga det. Varför inte, undrar ni nu? Blir det inte roligt snart? Svaret är nej, det blir det inte, för utan sladdjäveln låter sig inga roliga blogginlägg-foton lirkas ut ur mobilen.

Så här har ni det
: ett tråkigt blogginlägg där ni får lida för att jag inte har koll på mina prylar. Jamenvafan, nån ska ju lida.

Kommentarer
Postat av: J

Haha det vart ganska roligt ändå ju =)

2009-10-27 @ 08:45:01
URL: http://enentreprenors.blogg.se/
Postat av: johanna wi....

Hahaha, fyy då...men jag känner helt igen mig, mina BÅDA kårleg har försvunnit! Hur kan TVÅ stycken försvinna i en etta? Jag är ju varken Karl-Einar Häckner eller Tobbe Trollkarl, jag kan inte trolla bort saker! Haha ;)

Kramar!!

2009-10-27 @ 09:22:36
URL: http://hurjagleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0