Amen skit i det då....


Det bidde ingen spruta mot svinet idag. Varken för mig, mina vänner eller -- gissar jag -- många av de 500 personer som tatt kölapp innan oss. Och framförallt inte för de som kom efter. OBSERVERA att jag här gör ett totalt avsteg från bloggens sedvanliga ironiska överdrifter och faktiskt återger verkligheten. Mellan klockan 10.30 och 12.00 avancerade de uppropade och behandlade könumrena från 512 till 550. Med tanke på att våra kölappar var fyrsiffriga insåg vi snabbt att sannolikheten att få oss lite piggelinvaccin var något mindre än att Jimmy Åkesson konverterar till islam.

. Vi får helt enkelt slipa på våra kö-skillz och fortsätta handsprita i väntan på spruta, biverkningar och baklängesgång.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Det är bra att alla andra tar! Så kan jag känna mej trygg ;)

2009-11-04 @ 06:34:10
Postat av: J

Live to fight another day =)

2009-11-04 @ 08:56:46
URL: http://enentreprenors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0