Happy birthdej till mej!


Numera 22 år ung och inte en rynka att visa upp för besväret. (Här fick jag lov att dubbelkolla i spegeln för att försäkra mig om att jag inte startar mitt tjugotredje levnadsår med en lögn). One year older and none the wiser -- 60 högskolepoäng och en massa erfarenheter rikare har jag visserligen säkert hunnit glömma en massa tokigheter, men lärt mig minst lika många nya under året.

Undrar  om det är dags att sluta fylla år snart? Inte för att jag direkt har något emot själva födelsedagandet, nej, visst kan jag knåpa ihop en önskelista <infoga valfritt Porsche-skämt här> och tårtkalasande med vänner är alltid en höjdare. Men. Men. Snart börjar vi prata big numbers, gott folk. 43 år kvar till pension. Gulp.


Även om Sveriges regering ännu inte infört nationell helgdag 13:e maj, så har universitetet erkänt dagens storhet och således är vi lediga idag. En visit till hufvudstaden står på agendan och jag tror mig skymta en handväska i min framtid. Ha en trevlig min födelsedag-dag allihopa!
Anna-dagen, ganska exakt 21,5 år sedan.
Utveckling sedan dess? Ytterst tveksamt...

Kommentarer
Postat av: Emilie

GRATTIS :D



Nu har vi massor av födelsedagar att fira i sommar!

2009-05-13 @ 10:30:52
URL: http://solbarn.blogg.se/
Postat av: Karro

Wihoo..!! Grattis :)

2009-05-13 @ 13:40:39
Postat av: Gabriella

känner dig inte, men ett stort grattis!!

Fin blogg =)

2009-05-13 @ 17:58:52
URL: http://gabsj.blogg.se/
Postat av: sunison

jaaaaa må du leeeva, ja mååå du leeeva, ja må du leeeva utihundraaadee ååååår! javisst ska duuu leeeva, javisst ska duuuu leeeva, javisst ska du leeeva utihundrade ååååååår!!!!



hipp hipp hurraaaa! hurraaaa! hurraaaaaaaa!

2009-05-13 @ 19:12:32
URL: http://thwart.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är verkligen så djäkla bra, tjejen.

Vi ses på lördag! :-D

2009-05-14 @ 20:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0