Norrut, norrut.


Efter fem späckade mor-och-dotter-dagar (Uppsala-shopping, Män som hatar kvinnor. Hambergs bouillabaise, promenader, vitt vin och Sex & the City-kvällar, Ikea, Stockholms-shopping, Melodifestival, helsöndag med mormor och morfar) tar vi nu våra resväskor och rullar norrut. Ja, vi tack och lov -- jag rent ut sagt avskyr avsked; blir bara sämre på dem, jag tror jag blir allt blödigare ju äldre jag blir och jag gillar det inte.

En veckas tentaplugg ligger framför mig och då om någonsin behöver man några som lyssnar på ens självömkande klagomål, som matar en och någon som kryper upp i ens knä och delar med sig av sin håriga värme (mina föräldrar, mina föräldrar, min katt). En halvmeter snö får man på köpet. Hej masjävlar.

Kommentarer
Postat av: sunison

hårig värme (när du förklarar det så vackert) låter faktiskt mycket lockande för mig just nu. : )

åh, kom du håriga värme. xD

2009-03-16 @ 00:20:59
URL: http://thwart.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mhm, det känns allt bra varmt och mysigt nu, va! Men vänta bara tills "Sofie" ätit upp den sista Ben & Jerry's glassen och dina föräldrar hårar på din vita tröja! ;)





Kyssar

2009-03-16 @ 22:10:24
Postat av: Lena

Den där kommentaren var min! Dumma blogg.se!

2009-03-16 @ 22:11:14
URL: http://ochlena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0