En timme är allt som krävs.



Det här med Earth Hour alltså. Jag tycker det är en fantastisk, ja, rentav lysande idé! Vi släcker våra lampor under en av årets 8760 timmar och vips har vi räddat världens klimat! Bara sådär. Jag är själv lat så jag tycker det här är en utmärkt och konsumentvänlig idé. Bara att luta sig tillbaka sen och ta det lugnt nästkommande 8779 timmar innan det är dags att manifestera igen. Underbart! I feel the winds of change, yeah.

Så för mig är det självklart att jag ska skicka in min egen lilla Earth Hour-bild till Expressen! Jag har redan valt ut en fin en. Har redan vittring på Årets Läsarbild 2009:

Kommentarer
Postat av: Jon

Haha, genialt!



Vad är motivet?

Stället på kroppen som solen aldrig skiner?

fniss

2009-03-27 @ 18:25:46
URL: http://thym.blogg.se/
Postat av: ine

Haha! Härligt! Jag håller tummarna :-)

2009-03-29 @ 20:21:33
Postat av: Elly

Gillar verligen din bild, skicka in den.

2009-03-31 @ 17:32:39
URL: http://spinningspheres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0