Bord-business.


Idag ska jag skaffa ett nytt köksbord och stolar, för det gamla har tagit slut. Jag har lackat på det -- bildligt -- och det har lackat på mig -- bokstavligen. Så tillbaka med det gamla och mot Ikea för att införskaffa nytt -- gamla, trygga Ikea som aldrig hittills har svikit mig. Dä e rediga grejer det. (Om Gud läser min blogg har jag en stark känsla av att detta kan komma tillbaka och bita mig där bak någon gång i framtiden). Jag tänker... bordet Bjursta och stolarna Börje (i plural? Börjar? Burgare?):

  
Och så ska jag på rock-gasque ikväll. Jag har en bra känsla inför den här lördagen.

Kommentarer
Postat av: Emilie..

Vad fint!



Jag var också på IKEA och röjde runt igår men inget bord blev det! :P

2009-03-08 @ 12:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0