Mot Mora.


Sitter här med morgonens första -- men garanterat inte sista -- kaffekopp, ber att koffeinet ska kicka in och tittar tills dess med ett öga i taget. På golvet är livet det nödvändiga för att överleva en sommar i Mora nerpackat i väskor, kassar och blåa IKEA-påsar varvat med Guitar Hero-gitarrer och krukväxter som bevisligen tål en hel del men sannolikt inte tio veckor utan vatten. Om cirka en halvtimme är taxi Mormor och Morfar beställd och då ska vi leka tetris med min packning och Volvon innan det bär av norrut. Vi ses på andra sidan.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Och här sitter jag och väntar på att jag ska ta tag i mitt liv och kanske gå och rösta om en timme :) Hoppas bilresan går bra! Kraaaaam på dig!

2009-06-07 @ 09:22:48
Postat av: Hanna

Låter bra att det inte bara är jag som leker tetris med packningen. Människor som inte flyttar över en sommar kan nog inte förstå hur mycket man faktiskt behöver ha med sig. Jag kan lova att den här sommaren var det Avancerade tetris vi spelade innan vi begav oss ut på havet.

2009-06-07 @ 10:24:20
URL: http://frokendesign.blogg.se/
Postat av: sunison

vad sött att du drar med dig din gitarr (GH). ^^

psst, ska hämta ut min snart. mohaha. :D

2009-06-07 @ 12:26:12
URL: http://thwart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0