Möt min bästa vän: koffein.



Idag vaknar jag oändligt tacksam över att jag igår trotsade ösregnet och gav mig ut på kaffeexpedition. Sista dagen innan tentan som står mellan mig och sommaren, internationell makroekonomi, och jag behöver all slags energi jag kan få. Man kan argumentera att om jag glömt igår ligger ju Konsum bara ligger fem minuter bort. Sant. Men. Det är en promenad genom ett befolkat område. Massor av provocerande hurtiga joggare. Barnfamiljer. Pensionärer som är fysiskt inkapabla till att fly snabbare än i snigelfart. Ta ifrån mig mitt koffein and suffer the consequences.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Haha vad läskigt, jag skulle gå in och skriva en sak på förra inlägget och så ser jag att du skrivit ett nytt för 5 minuter sedan...nu kommer jag inte ens ihåg vad jag skulle skriva bara för det. Typiskt dåligt.

2009-06-03 @ 11:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0