Måndag (inte onsdag) 6 juli, 2009.


Foton från kvällsbad i solnedgången förra veckan. I solnedgången... låter romantiskt värre. Det var det inte. Barrjävlar stack upp i fötterna från sanden, myggen svärmade och vattnet i Orsasjön var iskallt (om man ska vara rättvis var det nog på grund av värmen i luften). Men fint. Jävligt fint.

Nu är det svalare igen och om man fick säga att det är skönt, skulle jag säga att det är skönt (jag ser framför mig Gud som läser min blogg från ett moln och tänker: otacksamma djävlar, inget mer finväder för dem i sommar! följt av ett ondskefullt mouhaha). Men jag jagar hellre gamlingar i +15-20 grader än svettdrypande +30. Appropå det började det just regna, så jag antar att det är dags för mig att åka till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Petit-maitre

och för oss andra är 6/7 en måndag. Dags att byta jobb ;-) ?

2009-07-06 @ 17:29:02
Postat av: Anna

Måndag. MÅNDAG. Arbetsskadad vaddå? :D



Det värsta är att jag har en stark känsla av att jag hade en bra anledning till att tro att det var onsdag. Men den anledningen har jag också glömt. Man blir som man umgås... ;)

2009-07-06 @ 21:51:28
URL: http://annasord.blogg.se/
Postat av: Ine

Du är duktig på att fota!! :)

2009-07-09 @ 13:00:03
URL: http://inemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0