Lördag 18/7 2009. Status: IQ fiskpinne.


Tröttheten var inte sen att upptäcka att jag hade en ledig dag, så den kom genast hit och tog med sig huvudvärken, som nu dunkar i takt till Regina Spektors nya wunderbart sköna album. På sistone har jag varit online på livet och offline på internet, jag vet. Åtta dagar gamlingar i streck. Utflykter. Plugg. Baby shower. Bokläsning. Och Harry Potter-bio/tekväll/fika/promenad, ja, alla minuter jag kan få med min käresta Fia hemma på blixtvisit.

Det fanns en tanke om att legitimera detta inläggs existens med lite sommarsköna bilder från online-livet, men se inte ens det mäktar de små grå med just nu. En bild och sen får hjärncellerna gå i ide med en halvdålig engelsk whodunnit-deckare. Senare.

Blöjtårta och Ylvas goa bebismage.

Kommentarer
Postat av: Ine

Regina Spectors senaste!! Vill ha.

Vi verkar ha typ samma musiksmak du & jag ;)

2009-07-19 @ 18:22:35
URL: http://inemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0