Lördag 25/7 2009: FF.


Här hemma råder FF, eftersom mina föräldrar glatt vinkat hejdå och tog bilen ner till Uppsala. Kvar blev jag och katten. De ringde ikväll och berättade om saker som fint väder, semesterutflykter och restaurangbesök. Det är då minsann inget jag pysslar med. Här öser regnet ner och jag har skrivit källkod till ett program som löser Euklides algoritm och jobb-jobb-jobbat.

Jag kan inte skaka av mig känslan att jag borde göra något mer. Typ åka snowracer från taket ner i poolen vattentunnan eller ha en hemmafest tamedalladukänner som inte kan betraktas som lyckad förrän polisens piketstyrka varit där. Men inte ens en liten spritorgie har det blivit; det närmaste alkohol jag kommer är handspriten på jobbet. Och nu pratar jag visst med katten också. Det är kört.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Får jag fyllehika hos dej?

2009-07-26 @ 03:10:42
URL: http://solbarn.blogg.se/
Postat av: Ine

Ja! Hon är en sån glädjespridare! Och ja; god smak måste vara svaret. Du och jag är god smak personifierad? Nästan jämt.



Det där med hemmafest låter ju inte jättefel. Kanske med tanke på att det är söndag, men det kommer ju fler dagar innan söndag. Egentligen så är det ju faktiskt dagen innan många söndagar framöver så man kanske kan diskutera det. Fast ja. Ser framemot den där maskeradinbjudan ;)



Diggar för övrigt Emelies kommentar.

2009-07-26 @ 10:22:10
URL: http://inemaria.blogg.se/
Postat av: Emilie

???? SKREV JAG DET DÄR? ojojij



Hur som helst, du ska inte underskatta handspriten.

När tar vi spelkvällen hos dej? ;) Eller du.. den där hemmafesten är jag lätt på också!

2009-07-26 @ 12:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0