Omotiverad.


Har inte varit så bloggkompatibel sista veckan. Obviously. En släng av jag-har-inget-att-skriva kombinerat med hjälp-vad-ska-man-göra-med-livet. Förra månaden skyllde jag på januari, nu skyller jag på februari. Den gemensamma nämnaren måste vara vintern, hävdar jag bestämt, och inte jag. Bläddrar snabbt mellan kalenderbladen och försöker låtsas som att juni och sommaren faktiskt inte är sååå långt borta. (Det är de, jag vet, men låtsas bara med mig).

Alla krav får mig att bli som en tjurig treåring, tvärtemotvrång. Svaret på det mesta är VILL INTE. Vill inte plugga inför duggan, vill inte jobba extra, vill inte engagera mig, vill inte tänka på vad som ser bra ut på CV:t, vill inte tänka på sommarjobb, vill faktiskt inte göra något av det som förväntas av mig och vill absolut inte tänka på vad fan man ska göra med sitt liv, på riktigt. Jag tror jag ska sitta här och spela Guitar Hero med en kopp kaffe och min Marabou-choklad och låta allt annat lösa sig bäst det vill på egen hand, utan mig.

Och jag håller på att längta sönder mig efter Fia. I mitt huvud har jag ett litet räkneverk som räknar ner dagarna tills jag åker ner till henne i Göteborg. 13 dagar, 22 timmar, beeep. Den sämsta affär Telia någonsin gjort kan vara abonnemanget som låter oss ringa gratis till varandra. Älskade, saknade vän.

Kommentarer
Postat av: sunison

vilken tur att du uppdaterar bloggen! börjat tro att din britney spears-grannes lägenhet rasat ner och att du ligger död under ruiner...



puh, du lever! :-D

2009-02-10 @ 00:18:16
URL: http://thwart.blogg.se/
Postat av: Emilie..

Go go go Anna!



Vi är unga och vi kommer gå vilse 459556 gånger. Sen går vi rätt men troligen vet vi inte om det.

Sådant är livet ;)



Tror jag läste det i Veckoreyvn eller nåt,

2009-02-10 @ 10:36:34
URL: http://solbarn.blogg.se/
Postat av: Ine

Hej Anna!



Long time no speak. Vill bara peppa dig så här (utan att låta för klämkäck): Vårterminen går skitfort! Tänk att det nyss var jul. Jag känner precis likadant för stunden... Mager tröst, men väl ett försök!



Bästa kombon är Sofia och Anna. Starta företag och knäck! Är svaret på min fråga om dina "vad skall jag göra av mitt liv"-tankar. Kör på det konceptet; jag skulle köpa er på studs! Okej, det där lät inget vidare, men jag skulle köpa er affärsidé bara för att det är ni! SÅ.



Kram.

2009-02-10 @ 20:10:37
URL: http://inemaria.blogg.se/
Postat av: Hanna

hej vännen!



Om det är till någon tröst så känner jag precis likadant. Fast jag vill inte fota barbielampan. Jag vill inte rita klart mitt tapetmönster. Och jag vil defenitivt inte bygga en modell av ett utkikstorn!!!! Usch

snart kommer dock våren fåglarna och blommorna



Och vi får ta en pepp dag snart igen!



Kämpa på nu!



Många kramar!

2009-02-10 @ 21:19:10
URL: http://frokendesign.blogg.se/
Postat av: Hanna

hej vännen!



Om det är till någon tröst så känner jag precis likadant. Fast jag vill inte fota barbielampan. Jag vill inte rita klart mitt tapetmönster. Och jag vil defenitivt inte bygga en modell av ett utkikstorn!!!! Usch

snart kommer dock våren fåglarna och blommorna



Och vi får ta en pepp dag snart igen!



Kämpa på nu!



Många kramar!

2009-02-10 @ 21:19:29
URL: http://frokendesign.blogg.se/
Postat av: Hanna

hej vännen!



Om det är till någon tröst så känner jag precis likadant. Fast jag vill inte fota barbielampan. Jag vill inte rita klart mitt tapetmönster. Och jag vil defenitivt inte bygga en modell av ett utkikstorn!!!! Usch

snart kommer dock våren fåglarna och blommorna



Och vi får ta en pepp dag snart igen!



Kämpa på nu!



Många kramar!

2009-02-10 @ 21:19:52
URL: http://frokendesign.blogg.se/
Postat av: Hanna

hej vännen!



Om det är till någon tröst så känner jag precis likadant. Fast jag vill inte fota barbielampan. Jag vill inte rita klart mitt tapetmönster. Och jag vil defenitivt inte bygga en modell av ett utkikstorn!!!! Usch

snart kommer dock våren fåglarna och blommorna



Och vi får ta en pepp dag snart igen!



Kämpa på nu!



Många kramar!

2009-02-10 @ 21:20:14
URL: http://frokendesign.blogg.se/
Postat av: Hanna

hej vännen!



Om det är till någon tröst så känner jag precis likadant. Fast jag vill inte fota barbielampan. Jag vill inte rita klart mitt tapetmönster. Och jag vil defenitivt inte bygga en modell av ett utkikstorn!!!! Usch

snart kommer dock våren fåglarna och blommorna



Och vi får ta en pepp dag snart igen!



Kämpa på nu!



Många kramar!

2009-02-10 @ 21:20:47
URL: http://frokendesign.blogg.se/
Postat av: Jon

Det är när det är kämpigt som det bär iväg uppåt :)

Med risk för att låta klämkäck, men det är ju så oftast. Det kommer lösa sig nån gång samtidigt med vinterfuckingsnöhelvetet ska du se. Känner du efter så vet du det nog också. Innerst inne :)

2009-02-13 @ 23:00:38
URL: http://thym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0