Om konsten att prioritera i livet.


Ikväll fick jag en verklig lust att blogga. Den hoppade på mig från ingenstans och låg troligtvis och lurpassade i väntan på att jag skulle bli klar med ge upp uppsatsskrivandet, vars innehåll definitivt gjort mig skyldig att betala royalites till personen bakom uppfinningen "ordbajs" om bara jag visste vem det var. Tyvärr hade inte blogglusten någon aning om sin dåliga tajming. Ur en strid med den samtidiga lusten att besegra den där &€"!!#%&/= Bowser, rädda prinsessan Peach och därmed varva SuperMario Bros Wii gick blogglusten sorgligt förlorande. Med andra ord kommer jag inte få sova i natt men jag är för förbannad och marinerad i stridskänslor för att bry mig. Håll ut Peach, vi kommer!

Bildkälla



Kommentarer
Postat av: J

Bowser. Han förstör så mycket!

2009-12-11 @ 09:24:24
URL: http://enentreprenors.blogg.se/
Postat av: sunshine

meeh, utan bowser finns det ju ingen prinsessa å rädda. vi borde egentligen tacka honom för att han är så elak som han är för det betyder att vi har en massa äventyr framför oss! :-D

2009-12-14 @ 13:47:46
URL: http://sunis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0