En snabbisuppdatering dårå.


Hon kom till Mora, hon sågs, hon klappade katt, hon badade bubbelbad, hon tentapluggade, hon åkte tillbaka till Uppsala.

Den del av mig som får en lätt släng av lappsjukan efter hembesök -- hjälp-jag-har-tråkigt-och-det-finns-ingen-att-bråka med-- behövde dock inte lida särskilt länge eftersom Fia landade i Uppsala ikväll, hipp hurra! Jag befinner ju mig i något slags konstant tillstånd av saknande efter henne. Och som ytterligare glasering på muffinsen så är jag, efter att jag gjort min tenta i morgon klockan 11, helt ledig fram till nästa måndag. Ledighet + Valborg + Uppsala + Fia + utlovat strålande finväder = receptet på framgång.

Nu ska jag slå igen hjärnverksamheten för dagen och se till att de små grå får lite vila, för i morgon ska de jävlarimig få jobba. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0