Trött, stressad och väldigt glad.



Precis så här borde varje morgon börja: med att man hittar en underbar liten lapp instucken under vattenkokaren från sin nyligen avresta gäst och tillika vapendragerska. Mitt ego växte flera storlekar liksom mitt leende; vädret blev bättre och tamejtusan om jag inte blev lite snyggare i håret också. Underbara människa.

--

Om ni för övrigt undrar vad jag pysslar med är svaret "möjligen den mest intensiva veckan i mitt liv". New York, jet lag, finbesök, poolparty, Företagsekonomi A, bokförsäljning, nollningsaktiviteter (som fadder), tekvällar, föreläsningar, inlämningsuppgifter, lunchlådor. Lägenheten börjar gro igen, stackars tvättkorgen Mollger är redo att explodera och jag är frustrerad över att jag inte hinner blogga. Stressigt värre, vilket inte på något sätt står i motsatsförhållande till att jag har underbart kul. Det känns inget annat än fantastiskt att vara här igen. Klockan 10 i morgon torsdag börjar min helg -- hallefuckinglujah -- så snart ska ni också kunna känna att jag är tillbaka.

Kommentarer
Postat av: J

Äh vadå? Ni är ju bara 50 ggr fler haha.. Bodde ju i väsby förut så uppsala hade funkat, men gotland är the shit vettu =)



Men.. Är det inte torsdag idag? Skriv kvinna!

2008-09-04 @ 14:57:24
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja a, de var tametusan tur att de blev helg nu.

Jag har bott här i fyra veckor men de känns som en. känns som att allt händer just nu. jag är helt förvirrad. vi borde Ses snart?? ta hand om dig! kram kram

2008-09-05 @ 21:08:53
URL: http://frokendesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0