Ingen anledning till oro...


Jag lever!

Kändes som att ett klargörande var på sin plats
innan det börjar kontaktas myndigheter, startas utredningar och forceras ytterdörrar. Jag vet ju hur oroliga ni blir när mina blogguppehåll överskrider 48 timmar. Så: jag lever. Vi är inne i slutskedet av första delkursen av företagsekonomin, marknadsföringen, och jag tänker inte gå in i detalj på allt vi gjort senaste veckan men tro mig när jag säger att vi jobbat våra små bakdelar av oss.

Det finns inte skuggan av en chans att jag pallat att jobba så här hårt om jag inte haft mina vänner att jobba med, inte en chans. Vi har så jäkla kul när vi jobbar ihop och framför allt: vi har jäkla kul när vi inte jobbar ihop. Shoppingturer, Ikea-utflykter, fikaträffar, utgångar, myskvällar, pluggkvällar, taco-kvällar med vin och marängswiss (nedan), äventyrliga skogspromenader... Jag har haft sådan tur att lära känna de här människorna. Jag har verkligen haft tur.

Nu får bloggen ursäkta en stund, för nu ska jag och mina comrades opponera på ett PM vars nivå ligger så långt under Glocalnet att man behöver en stjärnkikare för att urskilja konturerna av det.



Kommentarer
Postat av: J

Gott.

2008-09-29 @ 09:04:30
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: .Westerdahl

vi opponerade på ett PM förra terminen som någon i 8:de klass kunde ha skrivit. Härligt.



Och nej, vi uppflyttade accepteras aldrig. Vi är en annan art.

2008-09-29 @ 14:47:51
URL: http://www.erikwesterdahl.se
Postat av: Jon

Så bra att du trivs!

Fortsätt att kose deg :)

2008-09-29 @ 17:22:54
URL: http://thym.blogg.se/
Postat av: .Westerdahl

jasså säger de det? det är intressant, men samtidigt sjukt långsamt och trist om du frågar mig :P

2008-09-29 @ 20:06:36
URL: http://www.erikwesterdahl.se
Postat av: Sophie

Hahah, ja riktigt roligt tycker jag att vi har det tillsammans! Det är tur att vi lyckades tycka om bokstaven "E" :)

2008-09-29 @ 21:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0