Hur många rutor gör dig glad?



Hur många rutor gör dig glad?

Ja nog fn är det fler än tre, men what to do när det är hushållets totala chokladbestånd? Att bylsa på sig kläder och knata ner de.. tja... fyra minutrarna till Konsum i mörkret för att köpa mer känns som att erkänna beroendets makt över mig. Lite som att en alkoholist tar steget till att börja dricka på vardagar eller börjar gömma flaskor i vattenbehållaren på toaletten.

Så jag försöker få mina kickar genom att spendera kvällen med knäppgökar med låtsas-bäbisar och fulla Svenssons på kryssning. Det sistnämnda också som kompensation för terminens ekonomkryssning som jag hoppar. Alldeles för omfattande research om Estonias förlisning och framför allt, ett hysteriskt överpris från arrangörerna (något man verkligen, verkligen inte ska försöka med blivande ekonomer) bidrog till det beslutet. Synd, för jag tror jag gjort mig bra med ögonlapp och träben enligt pirat-temat. Well, their loss.

.. hoho, enligt Canal Digital faller Färjan under kategorin utbildning. Jag säger som min vän Sophie: man lär väl sig vad man inte ska göra.

Kommentarer
Postat av: Mli

Hahaha, det där med låtsasbäbisar har gjort att jag sitter framför tv´n med hakan i knäet. Läskigt värre..



Och ja, Ryckepungvägen är vida känt. Funderar på om man inte skulle starta en sommarfestival, vägen till ära. Skulle ju dra hånskrattande människor från hela Sverige utan problem =)

2008-09-29 @ 21:48:23
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: shine

ang. marabou rutorna. En stooor paket. jag mättas inte av futtiga 3,



dem där m. låtsas-bäbisarna. jag vet inte vad ska säga. d synd om dem samtidigt som man undrar om d står rätt till i deras huvud...

2008-09-29 @ 22:02:52
URL: http://thwart.blogg.se/
Postat av: J

Mmm det där är så sjukt jäla rubbat =S

2008-09-30 @ 11:17:29
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Jon

Nej.

...inte fan ær det tre.

Jag ær sockerberoende. Jag har fångats i stadens tristess och tillgænglighet, och de enkla sockerarterna kom också dærefter..



Anonyma Narkomaner næsta?? Kanske går att pruta - två før en liksom ;)



2008-09-30 @ 15:32:28
URL: http://thym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0