Wii-e.


Frågan "Vad har Anna gjort idag?" har två svar, varav ett är rätt och ett är fel. Det ena är "Skrivit på organisationsplanen som en duktig liten ekonomstudent" och det andra är "Gått in i en Wii-psykos". Om jag berättar att min högerarm med omgivande kroppsdelar -- axel, skulderblad, sida, bröstmuskulatur -- värker så till den milda grad att jag måste ge Bregottet uppvärmningstid eftersom det helt enkelt gör för ont att bre när det hårt, ja, då kan ni nog lista ut vilket av svaren som är aktuella.

Förbannat kul är det, och ett bevis för en av mina två huvudteorier just nu: man kan inte köpa sina vänner, men man kan köpa saker för att indirekt snärja dem. (Min andra teori är för övrigt att pengar inte köper lycka men de kan köpa saker som distraherar en från olyckan. Det är också empiriskt bevisad tack vare Wii:et).

Nu ska jag boxas lite och låtsas att luften jag slår på är solida objekt med rörelseförmåga och tilltalsnamn.


Kommentarer
Postat av: shine

(stora ögon) våda lite avundsjuk?

2008-10-27 @ 00:06:13
URL: http://thwart.blogg.se/
Postat av: Sofia

Om jag frågar snällt, kan jag få ditt wii då?

2008-10-28 @ 10:16:14
URL: http://plastsak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0