What the fuss was about.


Oj-oj-OJ vilken rolig dag det var igår. Bästa valborg i mitt liv hittills, utan minsta tvekan. Att jag därmed måste omforma min världsbild och erkänna valborg som något mer än en wannabe-högtid gör mig faktiskt inte ett dugg, och då ska ni veta att jag inte ändrar min världsbild för vad som helst.

Det finns en massa härliga bilder och berättelser från gårdagen som jag tänkte dela med mig av senare idag. För just nu ska jag packa klart, trycka i mig lite lunch och om någon timme stiga på tåget till Mora. Hörs där.

Kommentarer
Postat av: Jon

Jag ska baka, plugga ryska och spela piano!
Mysfaktor!

Kramar

2008-05-01 @ 20:44:10
URL: http://thym.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0