Pampering.



Det stackars ordet "vardagslyx" har väl vid det här laget misshandlats till döds, inte minst av fruktsalladsmaffian som tror att om alla bara började dagen med en hemmagjord smoothie skulle vi ha fred på jorden. Hur som helst bestämde jag mig ikväll för att ge kroppen lite cred för att den stått ut med mig i vår och improviserade en spa-kväll, komplett med 45-minutersdusch, peeling, fotbad, pedikyr, fransk manikyr och runtlufsande i yukata.

Jag testade också en av ansiktsmaskerna mamma skickade med i senaste brevet, en "self heating"-lermask, vilket är något jag kan rekommendera alla som söker en lite extra krydda i livet. Masken hettade upp sig med råge och detta i kombination med att färgen på den var på pricken andra gradens brännskador-röd fick mig att hastigt granska bipacksedeln för att se om skinnömsning stod med någonstans. Det gjorde det inte och än så länge tycks allt sitta där det ska, peppar peppar. Spännande att se om jag vaknar i morgon bitti med ansiktet bredvid mig på kudden.


Kommentarer
Postat av: Shine

åh, vardaglyx! XD

2008-05-26 @ 00:44:38
URL: http://thwart.blogg.se/
Postat av: Emilie

Varför inser inte människor att vardagslyx är när man byter ut oboyen mot baileys?

2008-05-26 @ 06:08:42
URL: http://solbarn.blogg.se/
Postat av: Hanna

Av nån anledning så känner jag mig lycklig av att putsa och måla mina fötter. Är jag normal?

/Hanna 20 år

2008-05-26 @ 10:48:20
URL: http://frokendesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0