Twisted.


image206

Fredag kväll, blåbärspaj, goda vänner och total enighet om att Twister är ett mycket, mycket underskattat spel. Dagens träningsvärk i tills nyligen okända muskel-grupper och ömhet i magtrakten efter allt skratt känns som ett mycket litet pris att betala. Hela veckan har varit work hard, play hard och jag är väldigt, väldigt tacksam över mina härliga studiekompisar slash vänner. 

För övrigt har jag pluggat större delen av dagen; det ösregnar i ute i den gråa världen på andra sidan fönsterrutan och för er som velat komma mig närmare men inte vetat hur är det just nu tre lägenheter till salu i mitt hus. Två 1:or och en 3:a, så komsi komsi.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0