När sommaren kommer.




Kan man annat än älska dagar som kan illustreras med bilder som den ovan? Solsken, sommarvärme, sittandes på balkongen med en klase vindruvor och hoppet att det här är sommaren som kommer gå till historien som den då jag blev pepparkaksgumma (fast naturligtvis på det där charmigt, oansträngda solbruna sättet och inte irländskt rödflammig eller jaffa-orange). Och man lyckas för en stund glömma den shitload av måste-saker som ligger på hög bara på armlängds avstånd. För stunden är livets största dilemma ifall man ska gå in och hämta en isbit att kyla ner sig med, eller om det ligger någon sneaky granne på lur och man inom en vecka kommer se sig själv på YouTube's Most Viewed-lista under rubriken "Swedish chick rubbing her body with an ice cube".

Kommentarer
Postat av: johanna

haha ja det var just det avsnittet jag såg med, man kan inte annat än älska dom! och alfred vart rätt intresserad när jag berättade om svenska programledarna som smorde in sej i choklad :P

2008-05-30 @ 15:33:29
URL: http://ergosum.blogg.se/
Postat av: Jon

Jag vill se dig med en iskub ;)



Puzz!

2008-05-30 @ 16:29:02
URL: http://solbsarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0