Wzup?


Jag överlevde maratonpasset på midsommarafton; när jag tänker tillbaka minns jag mest en röra av mat och jordgubbsrelaterat fika i totalt överdåd.
Jag har firat traditionell midsommar(dag) i Vinäs komplett med majstångsresning, fiolgnid och folkdräkter (dock ej iförd en sådan själv, det finns gränser).
Jag har hittat ett nytt beroende i serien House.
Jag längtar efter premiären av Arkiv X-filmen och hoppas kunna ragga sällskap till Sex & the City-filmen i veckan. Hint hint, nudge nudge.
Jag har förkrossad konstaterat att Ben & Jerry's-glassen kommit bort i flytten till Ica Maxi, men funnit en strimma av vagt hopp i att det tomma B&J-kylskåpet trots allt står kvarlämnat bredvid tomglasavdelningen. Någon som vet om det frusna guldet finns att tillgå här i krokarna? Någon? Situationen börjar bli desperat.


Kommentarer
Postat av: Ine

1) Tacktack! Kan säga att jag blev inspirerad av dina snygga inrednings-bilder ;-)



2) JA! Jag vill se den filmen! Jag kan i kväll och onsdag kväll! (i fall du fortfarande inte hittat nåt sällskap...)



3) Jag är också B&J-fanatiker. Minns inte när jag blev det, men det är några år sedan. När jag hittade B&J-glassbaren i de kringelkrokiga kvarteren i Brighton så gick jag AV. OMG!

Tyvärr så är jag dålig på det här med mataffärer i Mora. Men som du anar: Det måste ju komma till ICA Maxi. Annars vet dom inte vilket öde de utmanar...

2008-06-23 @ 12:03:34
URL: http://inemaria.blogg.se/
Postat av: Ine

Kom på att jag inte är 100 på att du har mitt "nya" nummer...



0702527620



Kram!

2008-06-23 @ 12:15:01
Postat av: Jon

2008-06-23 @ 16:22:14
URL: http://thym.blogg.se/
Postat av: Jon

HAHA!

Ben and Jerry! Två killar!!

Undrar vad den glassen innehåller før hemlig ingrediens!! :D:D

(Ledtråd: BJ)

;)



Hej du min gosiga lilla Annatant!



Jag har det minsann livat hær i Oslo! Det ær inte mycket annat att vælja på om man bor heltid tillsammans med Love ;) HEHE!



Jag har klarat mig från bovar och banditer æn så længe ;)



Kom hit och hælsa på, vi flyttar in i en lægenhet den 1a juli!

Orkar du vænta så længe så kan vi sækert gå på Sex and the Cityfilmen om du vill længar!



Kramar, skrivet snart ett nytt inlægg som sammanfattar førsta tiden hær! :D

2008-06-23 @ 16:26:26
URL: http://thym.blogg.se/
Postat av: karro

Cookie Dough!!!!!!

2008-06-23 @ 18:13:27
URL: http://kakmix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0