Smälter bort.


Världen behöver förmodligen inte ett blogginlägg till som handlar om hur varmt det är. Därför borde jag inte skriva om att termometern i köksfönstret visar +42 grader i solen, att tankar känns som något onödigt ansträngande och att jag håller på att långsamt smälta. Jag är ledsen, men det är helt enkelt too damn varmt för att skriva om något annat.

Hallelujah därför för min kompis förslag att åka ut till hennes poolförsedda föräldrahem. Enbart ordet  "pool" fick mig att packa väskan, och tillägget "26 grader i vattnet" var faktiskt helt onödigt, liksom löftet om grillning. *lycklig suck* På återskrivande.


Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag kan svalka dej på ett eller annat sätt ;)

2008-06-07 @ 00:23:45
URL: http://solbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0