Milko, för helvete!



Milko, för helvete! Vad är detta jag ser? Att Arla använder sig av marknadens i särklass mest korkade förpackning är ingen ursäkt för att ni också ska göra det. Jag trodde bättre om er, det trodde jag verkligen. Arla-Sveriges mjölkförpackningar är så användarovänliga att jag vill falla i tårar varje gång jag häller upp mjölk (eller försöker hälla upp, mjölken gör ju avsevärt motstånd) i kaffet, det vill säga flera gånger dagligen. Why, Milko? Oh God, whyyy?!?

PS. När jag kastade skit på förpackningen häromdagen, skrattade min kompis och sa att hon skulle vidarebefordra det sin bekanta som sitter i Tetra Paks styrelse. Det här kan med andra ord vara inledningen till en mjölkförpackningsrevolution och i så fall ni vet vem ni ska dela ut cred till. Jag tycker om choklad.

Kommentarer
Postat av: johanna

hha till å med kon ser ju deprimerad ut :P

2008-06-21 @ 18:13:44
URL: http://ergosum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0