Gröna Lund.


Förhållandet blogglust-tid är väldigt ojämställt just nu. Jag har en massamassa saker och bilder att skriva om, utan att ha tiden att faktiskt göra det. Här kanske de som är lagda åt det logiska hållet påpekar att det är just för att jag ägnar min tid åt att hitta på just dessa saker som jag inte hinner blogga. Och de har helt rätt.

Nu bär det alldeles strax av in till den stora hufvudstaden för ett besök på Gröna Lund. Vi har räknat ut att vi kommer slippa köa överallt, eftersom det ju är Stor Jätteviktig Fotbollsmatch på tv ikväll, vilket torde distrahera en rätt stor del av befolkningen. Dessutom regnar det just nu, men det pratar vi inte om. Fan, nu måste jag kuta iväg. Har ni tråkigt i min frånvaro kan ni ju roa er med att korrekturläsa och rätta detta blogginlägg, något jag själv inte hunnit. Mot Fritt Fall!


Kommentarer
Postat av: karro

Hej hej. Jo jag lever fortfarande. Åh tackar tackar, jag gör mitt värsta på fotofronten :P Är i Mora och blomflickejobbar på morasatrand för tillfället :) Ska väl pyssla med det till i augusti. Själv då? Har ni slutat skolan än?! :) Vad gör du i sommar?

2008-06-10 @ 19:57:00
URL: http://kakmix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0