Ynklig liten sak.


Ansiktet hettar; jag känner pulsen i kinderna; insidan av ögonlocken svider; musklerna värker överallt där de kommer åt och varje gång jag sväljer påminns jag om att någon ruggat upp halsen med ett rivjärn. Jag är febrig, trött och ynklig. Sicko. Tack och lov att mina föräldrar kom hem igår så att jag har några som hummar bekymrat och medlidande när jag släpar förbi min sorgliga existens och som föreslår glass som medicin. I don't do sjuk very bra serru, och jag börjar fundera om Alvedonen jag glufsade i mig för nån timme sedan inte var flourtabletter ändå. Ynk, ynk, ynk. Gränsen för hur hög temperatur den mänskliga kroppen klarar, var går den någonstans nu igen? 38 grader?

Kommentarer
Postat av: Emilie

Lugn! Jag har en trolldryck! :D:D

Endast för dej.

2008-07-09 @ 21:58:11
Postat av: Hanna

stackars stackars.. låter inte allt för roligt. dock glädjer jag mig åt att de blir mycket bloggande om anna inte kan gå till jobbet. kram och krya på dig!

2008-07-10 @ 08:34:00
URL: http://frokendesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0