Work it.



Eftersom jag tillbringar i snitt sex dagar i veckan på jobbet, och därtill inte kan berätta alltför mycket om det, är det välan inte mer än rättvist att jag bjussar på lite bilder. Bilden ovan är tagen från jobbets välanvända altan i morse -- utsikten är så nedrans vacker, särskilt när solen skiner och man kan spana på brandmän nere vid vattenbrynet. Då slåss jag och tanterna om kikaren. På riktigt.

Bilden nedan -- som fick mig att överväga arkivering av inlägget i kategorin "Humor" -- föreställer undertecknad i mina smickrande arbetskläder. Höhö. Självdistans. Ni skulle ha sett mig för någon sommar sedan innan de beställde nya vikariekläder. Då var det huggsexa om storlek 42-kläderna, de minsta tillgängliga, och inte sällan sågs jag knata runt i storlek 46. Tolv storlekar för stort; jag betvivlar att någon tog mig på allvar då.


Kommentarer
Postat av: AnnoOo~

nice ;) fast ärligt ser kläderna grymt sköna och mysiga ut =)

2008-07-12 @ 00:20:57
URL: http://mizzsunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0