Varför så skeptisk, herr smiley?


Jag är ett fan av att använda smileys under msn-konversationer. I mina ögon är de en underskattad kommunikationsform som, rätt använda, kan ge helt nya dimensioner och djup till orden. Något som jag länge grunnat över är varför den lipande smileyn -- :P vet ni -- ser så förbannat skeptisk ut. Hånfullt sarkastisk, sådär. Ibland blir jag ohjälpligen illa till mods när jag ser den. Han borde ju ha samma ögon som glada :)-smileyn (kolon som kolon, liksom), eller åtminstone ett lite bredare leende.

Vad i-landsproblem beträffar får det här betraktas som ett rätt allvarligt. :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack så mycket! jo de känns som att livet är lite upp och ner vänt just nu, men men.. Jag njuter av livet här ^^,

Jag har ju väldigt mycket att vara glad för, men på nåt sätt är de så svårt att fokusera på de. Tankar tankar och tankar. Speciellt på kvällarna. men de känns som att de börjar reda upp sig lite iaf ^^, hur är livet i mora? kram kram

2008-07-09 @ 10:40:50
URL: http://frokendesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0