[Skriv rubrik här]



Som en vän jag sprang in i på stan för ett par dagar sedan sa, läser man din blogg verkar det som att du jobbar en hel del Anna. Och nog har det blivit en hel massa arbete, i bloggen och utanför. Utöver det har hunnits med lite kvällspromenader; senkvällsfilosofi i Vinäs, en förälskelse i Melissa Horns musik, alldeles för få fik:or med människor jag tycker om men åtminstone ett par stycken, och korniga mobilbilder att minnas ovanstående med.

Men nu är det bara två veckor kvar, ynka två veckor, och ännu viktigare just nu: när jag kliver utanför jobbets dörr i morgon klockan 14 är jag fri och lösspringande ända tills på tisdag nästa vecka. Tre hela dagar ledigt! Eoner av tid, för någon som mest varit ledig två dagar i rad i sommar. Och i morgon runt fem-ish kommer N. med Uppsala-tåget, solen ska skina, vår grill/tjej/jordgubbs-och-vit-chokladmousse/utekväll på lördag blir fantastisk och jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0