Helgen som gått.


En av de roligaste, mest händelserika helgerna länge (och med tanke på att jag jobbat de senaste sex helgerna eller så är det ingen som tar illa upp av det uttalandet). Härliga människor -- härliga tjejer, både gamla och nya bekantskaper. Skratt, prat, skvaller och ännu mera skratt. Bad i massor. Mittinatten-Ben & Jerry's och Sex & the City. Tjejmiddag. Utgång Wasa. Jisses, jag kommer leva gott på de här dagarna när jag lägger i högsta växeln för den sista en och en halva veckan av jobb. 1,4 vecka om man räknar exakt, och det gör man ju.

Kommentarer
Postat av: Ine

NEJNEJ!



Faeeeen ååå, har jag missat Anna på Wasa!?!!?



När kommer chansen åter...? Blir det nåt tält i veckan, kanske?



kram!

2008-07-28 @ 21:12:43
URL: http://inemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0