Ett långt och lyckligt lik.


Ibland gör jag det där fula. Ni vet vad jag pratar om. Att faktiskt läsa det som står i den lilla irriterande reklamrutan under första inlägget i bloggen. Och det skulle jag förstås inte ha gjort.

Vad jag läste var följande: entropins paradis - Vansinniga tankar ger dig ett långt och lyckligt lik.

Nu känner jag mig mer förvirrad än Victoria Beckham i en bokhandel. Att saker som märkeskläder, sportbilar och kändisskap betraktas som åtråvärda kan jag ändå acceptera och till viss del förstå. Men ett långt och lyckligt lik? Har jag i min modebloggsvägran missat så totalt att det är det nya heta? Ack, måste jag nu slänga min trenchcoat och dumpa leggingsarna om jag vill vara med i de coola likens crew?

Så oroande var det hela att jag inte ens vågade klicka på länken. Tills nu har jag inte haft en aning om att kort och lycklig stod i motsatsförhållande till varandra efter döden. Det är inte så himla goda nyheter om man redan i livet bara knappt lyckats spränga 160-gränsen, ska jag säga er. Enda utvägen tycks helt enkelt vara att satsa stenhårt på de där vansinniga tankarna och hoppassomfan att det begåvar mig med åtminstone ett par andra sidan-centimeter.


Kommentarer
Postat av: iRiC

haha, och nu vet alla adressen istället ,)

2008-01-03 @ 18:54:57
URL: http://iric.blogg.se
Postat av: iRiC

ajdå. ^^, haha

2008-01-03 @ 19:37:35
URL: http://iric.blogg.se
Postat av: sofia

Jag sitter här och läser ifatt. Har struntat helt i andras bloggar på senaste, och min egen med för den delen. Men nu är jag här igen, läser och skrattar. Dig kan man då alltid lita på. När allt annat sviker, då kan man lita på dig.

;)

Föresten.
Jag hoppas in i det sista att min vän "maria" aldrig någnsin ska behöva spruta warrior horse i någons ögon, men om det skulle hända så lovar jag att underrätta dig om resultatet på en gång!

2008-01-08 @ 20:21:00
URL: http://plastsak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0