Ekonomikum.


image97

Skåda Ekonomikum
, platsen på jorden där man samlat Uppsalas aspirerande ekonomer och tillika platsen där en stor del av min framtid förmodas utspelas. (Jag övervägde att photoshoppa in Katla som kompensation för avsaknaden av action samt anrika tinnar och torn). Men sitt tråkiga yttre till trots är det ljust och fräscht inomhus och beats the hell out of S:t Mikael, sagt i De Utflyttades nedlåtande ton.

Nu ska jag halka ner på stan (snö i januari, har ni hört något värre?) och luncha med Emilie som gör ett pitstop här på sin resa norrut. Därefter blir det eftermiddagsföreläsning och ikväll ska jag på dejt. Med andra ord: här finns alla ingredienser för en Riktigt Spännande Dag.

Kommentarer
Postat av: iRiC

Dejt tips: PANG PÅ PAPRIKAN BARA!!!!

2008-01-31 @ 14:44:32
URL: http://iric.blogg.se
Postat av: Ine

Härligt! Bra idé det där med Katla. Jag ser det mycket tydligt framför mig. Eleverna agerar de där ynkliga stackarna som desperat springer kors och tvärs för att söka skydd. Welcome to school!

Och vad är detta med dejt...? Nu blev jag nyfiken!

2008-01-31 @ 18:20:21
Postat av: Hanna

ohoo, de där med dejt vill jag veta mer om! ^^, kram kram

2008-01-31 @ 21:43:18
URL: http://frokendesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0