Man kan, och kvinna också.


Imorgon: tenta.
Idag: nervöst.

... men jag ska inte tråka ut er med detaljer. Eller så är det möjligen så att jag inte orkar tänka på något som har med skolarbete att göra. Den delen av hjärnan har  tröttnat och gav upp för ett tag sedan. Stängt för dagen, vänligen återkom i morgon.

Så vad gör man om man inte får tapetsera bloggen med tentaångest? Man kan spackla hålen i sina väggar. Man kan försöka mildra sin Grey's Anatomy abstinens med att kolla på Sjukhuset (och konstatera att kicken inte är densamma). Man kan försöka installera sitt nya trådlösa bredband, konstatera efter en timme att fanskapet inte fungerar och avstå från att ringa Bredbandsbolaget just då eftersom man inte vill bli den där kunden som tar ut sin ilska på människor som inte orsakat problemet.

Man kan randomsurfa runt på sidor som Tradera och Blocket bara för att fascineras av vad som säljs. Man kan förfäras över shoppinghjärnans planer inför Stockholmsbesöket på lördag men ändå inte hindra förtjusningen över desamma. Man kan avstå från att baka något eftersom det inte finns någon annan i hushållet att skylla uppätandet på. Man kan titta runt på YouTube efter en reklamfilm med en hoppande brunbjörn från tyska MTV som etsat sig fast i hjärnan sedan ett Mallorca-besök för tre år sedan (och hitta den).

... check.

Kommentarer
Postat av: Mor

Håller alla tummar inför morgondagen!

2008-02-05 @ 21:02:58
Postat av: johanna

haha nä det var ju inte riktigt så jag hade tänkt mej dagen när jag vaknade upp på moronen.. "tro om inte jag ska ta och sparka lite tupp idag" :P
lycka till med tentan!

2008-02-06 @ 08:03:29
URL: http://ergosum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0