The last blogginlägg of 2008.


Nyårsafton. Årets sista dag. Känner ni pressen? Själv är jag totalt avslappnad, kanske för att jag jobbat de senaste fyra nyårsaftnarna och därmed inte har hypen i blodet. Eller för att jag helt enkelt inkasserat tillräckligt många vuxenpoäng för att levla upp till nivån där det är helt okej att stanna hemma och mysa under en gå ut-högtid. Eller förklaring nummer tre, för att termometern visar -16 och fryslort som jag är skulle jag troligen göra en flickan-med-svavelstickorna utan svavelstickorna om någon tvingar ut mig längre bort än brevlådan.

Så det får la bli entrecote, gratinerad hummer, herregud-vad-Grevinnan-och-betjänten-suger-kommentarer, bubbel och traditionsenligt skitkastande på Jan Malmsjö till tolvslaget. Traditioner. Ha det gott nu de sista timmarna av 2008 så ses vi igen nästa år!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är egentligen Erik som skriver det här, men jag orkade inte ändra ovan.



Den där svaveltösen bör polisen spärra in. Jag menar, vem är dum nog att glida runt utomhus hela nätterna i minus 16 med tändstickor om man uppenbarligen inte är en pyroman? Gryningspyromansfallet är löst. Det är svaveltösen.

2009-01-01 @ 13:04:39
URL: http://frokendesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0