Uttråkaaad.


Jag är uttråkad.

Gömmer mig i ett halvdunkelt rum bakom fördragna persienner. Det jag gömmer mig för är tre män alldeles utanför mitt fönster. Tyvärr inte George, Johnny och Patrick, utan ett gäng högljudda byggartyper som fått för sig att gräva ett hål i vår gräsmatta. Något med fiberoptik och kablar, sa de. Jag som regelbundet läser kvällspressen misstänker förstås att de egentligen ska gömma lik. Googlade standardmåtten vid gravgrävning och jag tror dimensionerna kan stämma.

Nämnde jag att jag är uttråkad?


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är nästan säker på att de är gäster på hotellet..

2008-08-11 @ 16:15:02
Postat av: Jon

VI ÄR TVILLINGSJÄLAR!!!!!!



NÅGRA BYGGARE-BOB-WANNABES GRÄVER EN STOR LINJE I GRÄSMATTAN RAKT NEDANFÖR MITT FÖNSTER - I SKRIVANDE STUND!!!!

=O

=O

=O

=O



Dagens mest oväntade!



Kramar!

2008-08-11 @ 18:45:31
URL: http://thym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0