Packad och glad.


Under dagen har jag utfört någon slags fysisk motsvarighet till WinZip; plockat ihop alla grejer jag får tag på för att sedan försöka komprimera dem till mindre än vad de egentligen är. Pappa leker just nu Tetris med packningen i bagageutrymmet och jag fattar, som vanligt, inte vart alla grejer kommer ifrån. Jag misstänker att mina föräldrar smugit med extra saker de vill bli av med och att jag kommer stå i lägenheten i morgon med en punkterad skottkärra och våtdräkt från 70-talet och undra hur fan det gick till.

Mora-sommaren är nu att betrakta som över och det vore synd att säga att jag har sorg. Runt lunchtid i morgon åker jag, far ända in i baljan och Toyotan vars lysen lär peka mot himlen innan jag packat klart, ner till Uppsala. Skönt. Sommaren har varit lyckad, men jag har saknat mitt riktiga liv och är glad att få återvända. Jag känner mig taggad inför hösten och är sprudlande full av idéer. Men oroa er inte, det går nog över snart ska ni se.

Kommentarer
Postat av: shine

"Jag misstänker att mina föräldrar smugit med extra saker de vill bli av med och att jag kommer stå i lägenheten i morgon med en punkterad skottkärra och våtdräkt från 70-talet och undra hur fan det gick till." <---MOHAHAHA!



om du hittar våtdräkten, glöm för guds skull inte att fotta den! :D

2008-08-14 @ 20:19:40
URL: http://thwart.blogg.se/
Postat av: Ine

Nejmen mitt sjätte sinne sa mig att du förmodligen skulle skildra din åsikt, och eftersom jag - som bekant - tycker om din blogg så mycket så var jag inte sen att lyssna ;-)



Schysst att vi har varann, så slipper vi skriva mer än nödvändigt!



Förutom att fota våtdräkten så kan du väl filma turen till Uppsala; om lysena på Toyotan kommer att peka rätt upp i skyn så vore det oslagbart att ha på video.

2008-08-14 @ 20:52:24
URL: http://inemaria.blogg.se/
Postat av: J

Vfn fick du hjälp av dina päron att flytta? Lyxlirare...

2008-08-14 @ 23:04:45
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Anna

Ine & Shine: Grejen är att det faktiskt existerar en våtdräkt någonstans i hushållet. Som ingen vill ha. Sannolikheten att jag hittar den nedstuvad i en flyttlåda någonstans är följaktligen inte alls så liten som den borde vara. :P

2008-08-15 @ 01:58:11
URL: http://annasord.blogg.se/
Postat av: J

Aha det var den där ensamma barnet-grejen igen, skapliga förmåner ni har du ;)

Jag googlade malena och den senaste aktiviteten jag kunde hitta var från november 2007, så hon verkar ha gått under jorden.. Typsnitt.

2008-08-15 @ 09:05:44
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0