Poliser utanför fönstret!



image169

Action på den annars så lugna gatan utanför mitt köksfönster! Av den lite slarviga, typiska amerikansk-polisserie-parkeringen att döma måste det vara något stort! Nu är jag ju ingen typisk nörd som kliver ut på gatan och kollar, nej, jag nöjer mig med att ståendes äta min middag vid fönstret med ögonen vitt uppspärrade för att inte missa en sekunds action.

Flera minuter stod de vid bilarna och pratade med en man som gestikulerade upp mot skogen, dit de sedan gick med två polisvovvar som verkar jätteglada över en skogspromenad. Nu springer de fram och tillbaka i backen här ovanför. Vad brukar polishundar leta efter? Påkörda rådjur? Rabiessmittade djur som rymt från en testklinik? Någon väldigt viktig persons borttappade vante? Tanter som gjort en felnavigering med rollatorn?

Förmodligen är det inget mer spännande än en påkörd katt. Men jag har ändå kameran redo, ifall Usama Bin Laden skulle knata ut ur skogen.

Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

man vet aldrig med usama. och helt klart att vi måste gå ut med varningar! detta är ohållbart!

2008-04-21 @ 19:31:11
URL: http://www.erikwesterdahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0