Lägesrapport.


Och vad händer annars då?

Skola: Vågar inte berätta hur mycket jag pluggat idag, för då skulle ni bli mörkrädda. Och skicka efter trevliga män i vita rockar att hämta mig, och sådant hinns absolut inte med just nu.

Födelsedag:
Knåpar på en önskelista inför Den Stora Dagen i maj. Och har bestämt mig för att såvida det inte dimper ner en party planner i knäet på mig snarast blir det nog ingen stor födelsedagsfest. Låt dock inte det hindra er från att skicka presenter, massor av presenter!

Ekonomi: Har med ett par få knapptryck trollat bort över halva CSN-pengen för månaden. Räkningar måste vara en av de största nackdelarna med vuxenheten, tätt följt av avloppsrensning.

Övrigt: Det talas om två saker i Uppsala just nu: kvalborg och valborg. Återkommer angånde fenomenen, som definitivt förtjänar ett eget inlägg.

Kommentarer
Postat av: Jon

Och CSN-pengen måste nog toppa listan över de allra mest förgängliga tingen i vår värld, alldeles innan Francium ;)

Kramar!

2008-04-28 @ 17:46:52
URL: http://thym.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0