Beyond klockrent.


image170

Ny tv-box och hundratals nya kanaler -- men vid Guds-kanalen tog det stopp. En fråga som dyker upp är ju hur många tittare kanalen kan ha? Jag menar, även om Jesus hade Tele2 lär han ju ha avslutat sitt abonnemang för en sisådär två tusen år sedan. Förmodligen är det bara Gud på en powertrip. "Är man Gud ska man ha en egen tv-kanal."

Lite besviken är jag ändå över att jag som gudomlig och allt inte har access till den heliga kanalen. Jag ska skriva till Tele2 och klaga.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Den där kollade jämt Herr Skjorta på hemma i Risberg. Det var då mina föräldrar började lägga sig i vem jag dejtade. Haha

2008-04-22 @ 17:50:28
URL: http://solbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0