Besök.


image168

Har just haft faster och kusin över på fika. Trevligt! Med reservation för vissa undantag älskar jag besökare, så jag uppmanar er att pallra er hit från norr, söder, öst, väst, yttre rymden och överallt ni håller hus. Förutom den uppenbara anledningen att jag finns här (Woho! Jag! Hurra!) blir Uppsala bara vackrare för varje dag som går.  Dessutom får jag en anledning att baka. Det är en av nackdelarna med att bo ensam, man kan inte skylla uppätna onyttigheter på någon annan.

Härnäst blir det till att förtränga att årets första blåbärspaj står halvuppäten i kylskåpet och fokusera på det stora allvaret, skolarbetet. Jag har alltid sagt att jag tänker tjäna mina egna pengar och inte golddigga någon rik man, men jag börjar tänka om. Just nu har jag svårt att komma på några oöverkomliga nackdelar med att bli miljardärshustru och leva ett liv vars största ansträngning är att få manikyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0