En del har det inte lätt.


Jag tycker så synd om Patrik Isaksson. Varje gång hans röst hörs på radion -- det är uteslutande då jag hör den -- märker man så tydligt hur väldigt ont han måste ha. Ja, hela rösten genomsyras liksom av den där gnälligheten som uppstår när man haft ont länge och nått den punkten då man gör allt för lite sympati i eländet. Ändå jobbar han på och gör låtar, strongt gjort får man faktiskt säga när man tänker på vilka smärtor han uppenbarligen måste känna.


Stackarn lider alldeles säkert av någonting allvarligt, för så här har han ju låtit bra länge nu. Jag överväger på allvar att skicka ett paket Ipren till honom som uppmuntran, den intelligenta värktabletten kanske kan hitta källan till hans onda, åtminstone temporärt. Eller möjligen ett kilo körsbär, ifall det är förstoppning han lider av. För så här kan det bara inte få fortsätta.


Kommentarer
Postat av: Emilie

Vad säger du??!?! Jag älskar hans musik!

2007-11-01 @ 20:19:07
Postat av: iRiC

jag kan tänka mig att sponsra en aning ;)

2007-11-01 @ 23:59:32
URL: http://iric.blogg.se
Postat av: Linda

Tack Anna för kommentarerna och kul att du håller med mig! :) vad är det för speciellt med din Shu Uemuras då ? ;) den låter frestande bara när du kallar den rolls royce alltså :D tack för kaffet!

2007-12-08 @ 15:47:07
URL: http://lindanordstrom.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0