You win some, you lose some.


Idag tackar vi marknadsekonomin för en förstaklassbiljett med SJ mellan Sthlm-Mora på under 200 kr en avgång ingen annan ville åka med. Tack, marknadsekonomin.

Idag höjer vi samtidigt ett rakt och innerligt
"fuck you"-finger till tidigare nämnda marknadsekonomi för att priset på lägenheteten i Stockholm som jag budat på just passerade nästan-omöjligt till komplett-jävla-skämtardumedmig-tok-omöjligt med god fart.

Med tanke på att jag inte upplever "pappkartong" som en långsiktigt hållbar åretruntlösning på min boendesituation är de mest aktuella frågorna nu i vilken Blocket-kategori organ som säljs av bör placeras, samt huruvida utannonserade förstfödda barn bör ligga under "Barnartiklar & Leksaker" eller "Hobby & Samlarprylar".

Kommentarer
Postat av: Sunshine

:( du hittar nåt! jag är säker på det.

2011-07-07 @ 00:00:43
URL: http://sunshinejonsson.se/
Postat av: Anna

Tack för uppmuntran Sunshine! :D



Worst case, nu när OnOff konkat så finns det säkert goda möjligheter att lägga vantarna på en riktigt fin pappkartong med övernattningsmöjligheter... ;)

2011-07-11 @ 22:45:45
URL: http://annasord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0