Dagens Tankar 18/5 2010


  • Vad menas med "Klass" som det står vid grönsakerna i affären? Hur många klasser finns det? Finns det motsvarande OBS-klasser för grönsaker? Lågstadieklass? Gymnasieklass?
  • Jag och en kompis har bokat tågbiljetter Uppsala-Göteborg i sommar. En enkelbiljett: 95 kr. Om vi vill ha dem återbetalningsbara: 627 kr. Per biljett. Logiken i det, logiken i det...
  • Marabous nya Kokos-rulle. Mitt chokladsinne säger mig att detta kan vara en hit; smaksinnet säger dessvärre nada eftersom jag inte lyckats jaga rätt på den. Ack och ve. Kommentarsfältet är fritt för recensioner!



Kommentarer
Postat av: Ine

Hehe, ja jag har en märklig relation med min blogg. Har jag förstått.



Men din är alltid going strong och tacka Gud för det. Eller nån annan...



Tror det kallas SJ-logik. Vet inte om det överhuvudtaget finns någon logik i den logiken men ändock.

2010-05-18 @ 23:47:01
URL: http://mittsammelsurium.blogg.se/
Postat av: J

1. Bra jävla fråga.

2. Ungefär som den att jag inte kan åka med ett barn ifall jag är student. Eller som den att tåget Sthlm-Gbg generellt är dyrare än flyget.

3. Bara provat polka och daim med vaddetnuär. Daimen var god. Polkan också. Kokos återstår att se men smakar den något som bounty har den mitt bifall.

2010-05-19 @ 09:06:17
URL: http://enentrepenors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0