Dagens Tankar 24/5 2010


  • Vad är det för skillnad mellan "lägenhet" och "våååning"? Förutom i skryt-poäng, alltså. Finns det en teknisk begreppsdefinition?
  • Varför är bildkvalitén på tevä 3:s sändningar så dålig att alla program ser ut att vara producerade av gymnasieelever i en källare med en begagnad handycam? Jag anar att frågan kan ha ställts förut i denna blogg men undrar, det gör jag fortfarande.
  • Coops egna köttbullar är fanimej det äckligaste jag ätit på länge. Och då svalde jag ändå en mindre fluga rätt nyligen. Illaluktande, smaklösa och sega som satan. In the sop med the Coop!

Bildkälla


Kommentarer
Postat av: J

1. Ööh, jag vet inte varför ingen har berättat det här för dig, men en lägenhet är alltså stället man bor i, och våningen säger hur högt upp från marken man bor. Ju högre siffra desto längre tid tar det för vattenballongen att träffa pens... marken.



2. Bildkvalitén följer väl den allmänna kvalitén antar jag.



3. Dom luktar prutt. Och sen när man har ätit dom luktar bajset köttbulle. Sånt ger överlag låga betyg.

2010-05-25 @ 11:24:37
URL: http://enentrepenors.blogg.se/
Postat av: Jenny Lindberg

Hej Anna! Jag fick lov att skriva för att jag av nån anledning tror mig ha kolla på våning/lägenhets frågan :P Om jag har fattat det rätt så är en våning en lägenhet som tar upp ett helt våningsplan! Jag gillar din blogg skarpt, du borde bli krönikör! :) Kram Jenny

2010-06-30 @ 22:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0