Jo jag vet. Förlåt.



... är väl bilden jag borde ha lagt upp.

Jag skulle kunna skylla tomheten
här på att jag istället för att utsätta er för dåliga blogginlägg valt att inte lägga upp någonting, och därmed framhäva mig själv som rentav omtänksam för att inte ha bloggat. Men jag tror vi sparar den ursäkten till nån annan gång. Sanningen är, liksom jag, trött och oglamorös -- jag varit något så brutalt sysselsatt av nya jobbet (25 %) och gamla plugget (150 %) att saker som toalettbesök och diskning varit det närmaste fritid jag kommit. Jag tycker om att jobba och jag tycker om kurserna jag läser, men jag gillar faktiskt det här med fritid också. Även om man inte kan tro det.

Som en liten peace offering erbjuder jag en av de roligaste saker jag stött på på sistone, vilket ni nu helt korrekt tänker inte säger så mycket med tanke på övriga aktiviteter jag ägnat mig åt, men jag försöker, ok? Hur Mr Bean skulle se ut om han var med i filmen Avatar:

Källa: Facebook


Är jag förlåten nu? Kan vi vara vänner igen?


Kommentarer
Postat av: Emilie

Surar iväg

2010-03-16 @ 00:37:30
Postat av: Anna

Kom igen Emilie, jag gav dig i alla fall Mr Bean! Som Avatar! Var det inte liiite roligt i alla fall? Lite grann? Jooo?

2010-03-16 @ 01:06:47
URL: http://annasord.blogg.se/
Postat av: J

Ibland kommer livet ivägen för det viktigaste som finns: blågen. Jag förstår, och i min visdom förlåter jag.

2010-03-16 @ 09:16:02
URL: http://enentreprenors.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag blir glad igen om vi kan umgås snart, prata i telefon. Och om jag får svar på mitt sms :P

Annars ska jag sura iväg med Emelie.



Nej då! Jag förstår att du har mycket. Finns det något påsklov inplanerat?. . . eller arbetar mäklare i stället för att sörja jesus?



Puss puss



2010-03-16 @ 10:12:07
Postat av: sunshine

det gör inget men man blir faktiskt lite rädd när du inte bloggar... jag drömde t.ex. att du flyttat till tjotahejti för att konvertera till munk... weird as hell men det är vad som händer när man inte får läsa nåra blogpost. ^^

2010-03-17 @ 10:46:47
URL: http://sunis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0