Rapport från Grekland, del 2:


Solnedgång över havet och Rethymnon.


Uppdatering: Sen sist...

... har jag -- far and square! -- slagit Henrik i minigolf. Och därmed lämnat en permanent grop krater i hans manlighet. Bitterheten i det, bitterheten i det.

... har vi bägge nått reptilstadiet i solbrännan (flagnandet, reds. anm). Henriks sönderfall är större än mitt, vilket jag antar kan bero på a) att jag innan resan peelade ner till läderhuden för att nån modebloggare påstod att det var bra för brännan, b) att jag inte bränt mig lika mycket, eller c) nåt annat. Som i alla viktiga förhållandefrågor spelar förklaringar mindre roll, så länge man vinner över den andre. ;)

... har jag druckit Ice Mojito på Hägen-Daez-baren vid strandpromenaden och herregudjesusbarnetochMaria via smaklökarna skådat himmelriket, pärleporten och gudfan själv.


PS. Vi väntar fortfarande på de där 0,3 mm regn.

Kommentarer
Postat av: Jon

Mysigt =)

Hoppas ni slipper det eventuella åskovädret, hehe.

2010-06-18 @ 15:06:20
URL: http://thym.blogg.se/
Postat av: Jon

Tack för dina fina ord, Anna! Det värdesätter jag verkligen =) Vi får ladda upp nu sista skälvande timmen så vecka 25 blir en höjdare.



Kramar och värme!

2010-06-20 @ 23:25:41
URL: http://thym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0